Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2010 12:53 - Пато: Мачът с Ювентус е специален за мен, искам да вкарам и да бием
Автор: fossa Категория: Спорт   
Прочетен: 684 Коментари: 0 Гласове:
0



Дербито с торинци ще бъде мач номер 100 на бразилеца с фланелката на "Росонерите" image
Бразилската звезда на Милан Алешандре Пато очаква с нетърпение "специалния" мач с Ювентус и иска да отпразнува по подобаващ начин своя мач номер 100 с фланелката на клуба.


Дербито с "бианконерите" ще бъде юбилеен двубой на кариоката и той иска неговият отбор задължително да стигне до крайния успех в голямото дерби.

"Това ще бъде специален мач. Фактът, че ще изиграят стотния ми мач с клубната фланелка е много важно постижение", заяви Пато пред "Газета дело Спорт".

"Щастлив съм, че съм част от историята на Милан. Радвам се, че играя в този клуб и животът ми в клуба е наистина перфектен. Доволен съм от всичко", добави бразилецът.

"Искам на всяка цена да спечелим дербито и вярвам, че ще го направим", каза още той.

"Колкото до това на каква позиция предпочитам да играя в офанзивен план, честно казано все ми е едно. Щом е за Милан, мога да играя и като централен нападател, и като втори нападател, и на някаква друга позиция в нападението. Харесват ми всички постове в атаката"

"Бих отпразнувал юбилея си с гол и победа за Милан, това би бил перфектният начин", завърши Алешандре Пато.

gol.bg




Тагове:   мен,   МАЧЪТ,   ювентус,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fossa
Категория: Спорт
Прочетен: 3165765
Постинги: 944
Коментари: 712
Гласове: 95
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930