Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2010 17:35 - Рони: Берлускони ми каза, че мога да остана
Автор: fossa Категория: Спорт   
Прочетен: 597 Коментари: 0 Гласове:
0



Плеймейкърът на италианския гранд Милан Роналдиньо най-после се реши да коментира бъдещето си.
Бразилският национал е свързан с трансфер в клуба на Дейвид Бекъм Лос Анджелис Галакси, но очевидно бившият ас на Барса не крие мераците си да остане на "Сан Сиро".
До края на договора на Рони има по-малко от година, а преговорите за нов такъв в момента са "замразени". Очакваше се бразилецът да преподпише до 2014 г., но очевидно неговият нов контракт не е сред приоритетите на клуба.
"Моят договор е на път да изтече, но аз не съм изобщо притеснен от този факт", разкри Роналдиньо пред "Кориере дела Сера".
"Силвио Берлускони ми каза, че мога да остана в клуба толкова дълго, колкото искам", добави бразилецът, който в момента се намира в много слаба форма.
И докато през миналия сезон носителят на "Златната топка" от преди няколко години се представяше наистина изключително, то през тази кампания на Рони никак не му върви и често получава критики за играта си.
"Чувствам се добре физически и смятам, че се връщам към най-добрите си години, когато спечелих "Златната топка", отговори бразилецът на критиките.

gol.bg




Тагове:   мога,   остана,   каза,   Берлускони,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fossa
Категория: Спорт
Прочетен: 3167253
Постинги: 944
Коментари: 712
Гласове: 95
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930